Általános Szerződési Feltételek

Tokbolt.hu

NYOMTATHATÓ VÁLTOZAT

Céginformációk

Az tokbolt.hu webáruház tulajdonosa - üzemeltetője: Emobi Online Kft.

Székhely: 3300 Eger, Hadnagy utca 11. tt 10.

Ügyvezető: Balázs Csaba

Cégjegyzékszám: 10-09-032858

Kiadta: Egri Törvényszék Cégbírósága

Kereskedelmi nyilvántartási szám: B-2684/2012

Kiadta: Eger Megyei Jogú Város Jegyzője

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-55596/2012.

Adószám: 23842672-2-10

Bankszámlaszám:10702208-67158849-51100005

Panaszkezelési cím:  3300 Eger, Hadnagy utca 11. tt 10.

Email: info@tokbolt.hu

Telefon:06709462100 Hívható 16:00-20:00-ig

A szerződés nyelve: magyar

Személyes átvételei lehetőség: nincs

Megrendelések feldolgozása: hétköznapokon történik 16:00-20:00-ig

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 2-3 munkanap

Webáruház domain: http://tokbolt.hu

Szállítási partner: Magyar Posta

Tárhely szolgáltató: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.

A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

Az elírás jogát fenntartjuk!

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A webáruház mobiltelefon kiegészítőket, kézi számítógép kiegészítőket és tartozékokat forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.

A megjelenített termékek online, telefonon rendelhetőek meg. A terméknél feltüntetett ár nem tartalmazza a szállítási költséget. Azt a megrendelés folyamatában, a felkínált lehetőségek közül választhatja ki.

Webáruházunkban kizárólag utángyártott termékek vásárolhatóak.

Böngészés a Webáruházban

(Web)Áruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találhatja meg a termékeket. Minden termék ára bruttó, azaz 27 % ÁFA-val együtt tüntetjük fel!!! Áraink mindig egységárak. A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut. A termékleírás minden esetben tájékoztató jellegű. Az ismertető leírás pontatlansága, a gyártó által megadott hibás adat miatt felelősséget nem vállalunk. A termék adatlapján képeket is találhat az adott termékhez kapcsolódóan, a fő kép mellett további csatolt képek is láthatóak. A termékfotók illusztrációk, a valóságban minimális különbségek jelentkezhetnek.

Keresés

Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket. A képernyő jobb szélén a keresőbe kell beírni a termék nevét. A kereső gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.

Regisztráció

Az Emobi Webáruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadja a jelen vásárlói szabályzatot (általános szerződési feltételek). Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban, először regisztrálnia kell magát. Az oldal bal felső sarkában ill a címsorban az oldal felső sávjában lévő Regisztráció sorára kattintva nyílik meg a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia valós számlázási, esetleg szállítási adatait és telefonszámát, e-mail címét. Név, cégnév: A vevő, akinek nevére a számla kiállításra kerül. Magánszemélyeknél a saját név, cégeknél a cég neve.

E-mail cím:

Az itt megadott e-mail címre is szüksége lesz a bejelentkezésre, továbbá erre az e-mail címre küldjük az értesítéseket a megrendeléséről, illetve a megrendelés állapotáról. A saját érdekében valós, létező címet adjon meg!

Cím:

A számlázási adatok és a szállítási adatok. Webáruházunkban lehetősége van a számlázási címtől eltérő címre kérni a megrendelés kiszállítását. A szállítási, számlázási címeket bejelentkezés után tetszőlegesen módosíthatja a Személyes adatok menüpontban is. A rendelés leadását követően, de még a csomag szállító cégnek történő átadása előtt a szállítási és számlázási címek módosítására csak Ügyfélszolgálatunkon keresztül telefonon vagy emailben van lehetőség.

Jelszó:

Az előbbiekben megadott e-mail cím mellett az itt megadott jelszóval együtt fog tudni a későbbiekben is bejelentkezni áruházunkba, megtekinteni rendelései állapotát, valamint használni a fórumot. A Regisztráció gombra kattintva, regisztrációja elkészül, a regisztrációs adatokról egy e-mailban értesítjük. Ha nem kap értesítő levelet 1-2 órán belül, keresse ügyfélszolgálatunkat, mert elképzelhető, hogy téves e-mail címet adott meg. Amennyiben a regisztráció során valamely adatot tévesen vagy hibásan adott meg (adatbeviteli hiba) annak módosítását bejelentkezés után a Saját fiók menüpontban is megteheti. Függőben lévő megrendelés adatainak, tartalmának módosítását legkésőbb a csomag postára adásáig jelezheti Ügyfélszolgálatunknak írásban az info@tokbolt.hu mail címre küldött megkereséssel!

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 16:00-20:00 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon belül.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a info@tokbolt.hu címen

Megrendelés visszaigazoló e-mail feladó név: Tokbolt.hu

Megrendelés visszaigazoló e-mail küldő cím: info@tokbolt.hu

Vásárlás az Áruházban - A szerződéskötés lépései

Webáruházunkban a vásárlás regisztrációhoz kötött. Az tokbolt.hu webáruházban történt regisztrációval, illetve rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadja a jelen vásárlói szabályzatot.

Az internetes áruházban történő vásárlás távollévők között, írásban kötött szerződésnek minősül a 17/1999 (II.5) Korm. rendelet alapján. A szerződéskötés nyelve kizárólag a magyar. A szerződést egyedi azonosító alapján (rendelésszám) iktatjuk, a későbbiekben ennek segítségével visszakereshető, hozzáférhető. A leadott rendeléseket elektronikus levélben (e-mailben) haladéktalanul (legkésőbb 48 órán belül - ajánlati kötöttség ideje) visszaigazoljuk, amennyiben nem kap e-mail értesítést, kérjük keresse Ügyfélszolgálatunkat, mert valószínűleg rosszul adta meg az e-mail címét.

A szerződés tárgya

A szerződés tárgya a tokbolt.hu internetes áruházban található árucikk, melyre a vevő vásárlási megrendelést rögzít. Webáruházunkban a vevő mobil telefon védőtokokat és egyéb kiegészítő termékeket is meg tud vásárolni. A vevő a termékek tulajdonságait, műszaki jellemzőit, illusztrációs fotókat a termékhez tartozó leírásban is megtekintheti. A megrendelés leadásával a vevő elfogadja a termékek tulajdonságait. Webáruházunkban a termékek mellett a bruttó, ÁFA-s egységárakat tüntetjük fel mely a 27% áfát tartalmazza.

Vásárlás

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Figyelem: számos terméknél további választási lehetőségek találhatók (mint pl. szín), ne felejtse el ezeket is kiválasztani! Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást ("Tovább vásárolok" hivatkozás a Kosár tartalma oldalon). A termék mennyiségét a kosárban tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 egységnyit kínálunk fel.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Megrendelés gombra ("Kosár ok, megrendelem" hivatkozás a Kosár tartalma oldalon) kell kattintani. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelőlapon végig nem haladt. Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek a dobozban, amelyen a vevő megegyezik az Ön által megadott számlázási címzettel. Az árváltozás jogát fenntartjuk.

A kosár módosítása

Előfordulhat, hogy a kosárba nem olyan, vagy nem annyi terméket tett bele, amire, vagy amennyire gondolt. A webáruházunkban használatos kosár oldalon a termékeket bármikor eltávolíthatja, vagy módosíthatja a mennyiségüket. Ha mindezek ellenére is hibásan adja le a rendelést (ez kiderül az általunk kiküldött rendelés visszaigazoló emailből), akkor sincs semmi baj, egy e-mailban tudassa velünk a problémát és módosítjuk, vagy töröljük a rendelését.

Minimális rendelési tétel

Minimális megrendelési tétel nincs. A megrendelésnek felső határa nincs.

A rendelés elfogadása

Amennyiben végighaladt a rendelési folyamaton (Regisztráció, Szállítási cím ellenőrzése, Számlázási cím ellenőrzése, Részletes megrendelőlap, Megrendelés leadva) a rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben (automatikus visszaigazoló email) tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott email címen megkeresi Önt.

A megrendelés teljesítése

A megrendelt termékeket egy csomagba összeállítva adjuk át a szállító partnerünknek. A küldemény elindításáról emailben értesítjük a vevőt, emellett a csomag azonositó számát is továbbítjuk elektronikus levél formájában. A szállításról részletesebben "A termékek szállítási módja" fejezetben olvashat.

A Webáruház Csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:

- Az info@tokbolt.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön által rendelt színben, stb. nincs készleten) valamint adja meg a termék cikkszámát melyet a termék adatlapján talál meg és a kívánt színt.

A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat a Magyar Postával szállítjuk ki!

A Posta vállalja, hogy a csomagot a feladást követő napon, vagy a rákövetkező napon kézbesíti. Ha a postással nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő megpróbálja a következő napon ismét a kézbesítést, és egy értesítőt dob be a postaládába, mellyel a Postán 10 napig átvehető a csomag. Ha ez idő alatt senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak jelen esetben a webáruház üzemeltetőjének székhelyére.

Házhoz szállítási költségei:

  • Előre utalás esetén: 690 Ft

  • Utánvétel esetén : 890 Ft

Az önnek megfelelő szállítási ill. fizetési módot a rendelés leadása során választhatja ki.

Csomagolási költség

Termékeinket egy megfelelő méretű postai borítékba helyezzük. Ennek költségeit magunkra vállaljuk.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása - kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Fizetési mód

Postai utánvétel: Ez esteben a megrendelt termékeket tartalmazó csomaghoz utánvéttel juthat hozzá. A teljes összeget átvételkor a postásnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

Banki előreutalás: Előreutalás esetén a megrendelés házhoz szállítását a teljes vételár számlánkra történő beérkeztét követően kezdjük meg.

Banki előreutalás esetén a következő adatokat kérjük megadni:

Kedvezményezett neve: Emobi Online Kft.

Kedvezményezett számlaszáma: 10702208-67158849-51100005

Megjegyzés: Kérjük, ide írja be az e-mailben kapott visszaigazoláson szereplő megrendelés sorszámát.

Rendelés lemondása téves rendelés esetén, át nem vett csomag

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az info@tokbolt.hu vagy a info@tokbolt.hu címen, írásban mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Minden alkalommal, amikor csomagot küldünk, megküldjük Önnek is a feladás napján e-mailben a csomag azonosító számot, ebből tudhatja, hogy másnap megkapja a csomagot. Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 10 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre. A csomag újraküldését kizárólag a megrendelés értéke és a szállítási díjak előre átutalását követően kezdeményezzük. Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

Amennyiben a megrendelt áru nem érkezik meg az ígért időben, kérjük másnap értesítsék cégünket, hogy utánajárjunk a csomag sorsának.

Az elállási jog gyakorlásának feltételei és módja

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül(beleértve a 14. naptárinapot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A fogyasztó az elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti cégünkkel.

A szolgáltató adatai és elérhetőségei

Cím: Emobi Online Kft.

3300 Eger, Hadnagy utca 11. tt 10.

Email cím: info@tokbolt.hu

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt az Emobi Online Kft. nem teljesít. Elállás esetén cégünk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.

Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát:

olyan termék értékesítése esetében, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza

hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást az Ügyfél felbontotta, valamint

a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

Az elállási jog gyakorlásának módja a következő:

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Ekkor élhet az elállás jogával.

1. Elállási nyilatkozatát eljuttatja Ügyfélszolgálatunknak elektronikus levélben (info@tokbolt.hu), vagy írásban 14 munkanapon belül.

Az elállási nyilatkozatban kérjük feltüntetni: a megrendelő nevét, a megrendelés számát, a megrendeléssel kapcsolatban kiállított számla számát, valamint a számlaszámot, amelyre a visszaküldött termékek vételárát visszautalhatjuk.

2. Ezt követően felkeressük Önt az elállási nyilatkozatban megadott elérhetőségén, az adatok egyeztetése miatt, majd a terméket kérdezés nélkül visszavesszük!

3. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:

Emobi Online Kft.

3300 Eger, Hadnagy utca 11. tt 10.

NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!

4. A visszaküldött termék megérkezése után a teljes vételárat és a rendeléskor megállapított szállítási költséget 30 napon belül visszafizetjük. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Vállalkozásunk azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését.

Elállási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki vagy jutassa vissza)

Címzett: Emobi Online Kft.

3300 Eger, Hadnagy utca 11. tt 10.

Tel.: 06709462100

Alulírott/ak* kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási

jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

............................

............................

Szerződéskötés időpontja:/átvétel időpontja:

A fogyasztó(k)

neve:

A fogyasztó(k) címe:

Kelt,

A fogyasztó(k) aláírása:

Adatkezelési nyilatkozat

A http://tokbolt.hu domain néven üzemelő webáruház adatait az Emobi Online Kft. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk a Magyar Posta Zrt. megismerheti a csomag kézbesítéséhez.

A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges - megadandó adatok

  • név

  • e-mail cím

  • telefonszám

  • irányítószám

  • település

  • utca, házszám

  • emelet, ajtó

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

Regisztrációkor megadandó adatok

A webáruházban történő vásárláshoz szükséges a regisztráció, a regisztráció elvégzésével későbbiekben visszakeresheti már leadott megrendeléseit, újra rendelheti a termékeket. A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.

  • e-mail cím

  • használni kívánt jelszó

  • név

  • telefonszám

  • irányítószám

  • település

  • utca, házszám

  • emelet, ajtó

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is. Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre - tárolásra:

eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája)

kedvenc termékek (amennyiben a regisztrációt követően belépett és elhelyezett kedvencek közé termékeket)

regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok

Statisztikai adatok

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Emobi Online Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A Emobi Online Kft. által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.

Cookie-k (sütik)

A Weboldalon tett látogatások során egy vagy több cookie-t – azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájlt – küldünk a látogató számítógépére, amely(ek) révén annak böngészője egyedileg azonosítható lesz. A Felhasználó a szolgáltatás igénybevételével elfogadja a Szabályzatban leírt, Szolgáltató által, a cookie-k elhelyezésére vonatkozó feltételeket továbbá önkéntesen hozzájárul ahhoz, hogy ezeket a cookie-kat a Szolgáltató elhelyezze számítógépén. A cookie-k olyan kisméretű szövegfájlok, melyeket a számítógép és a böngésző elment. Ennek megtörténtéről a Felhasználó a Szolgáltatótól nem kap további értesítést. Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Google Adwords rendszerén keresztül történik. Ezeket a cookie-kat csak egyes al-oldalak látogatása esetén küldjük el a látogató számítógépére, tehát ezekben csak az adott al-oldal meglátogatásának tényét és idejét tároljuk, semmilyen más információt nem. Az így elküldött cookie-k felhasználása a következő: A külső szolgáltatók, közöttük a Google, ezen cookie-k segítségével tárolják, ha a Felhasználó korábban már látogatást tett a hirdető webhelyén, és ez alapján hirdetéseket jelenítenek meg a Felhasználónak külső szolgáltatók - közöttük a Google - partnereinek internetes webhelyein. A Felhasználók a Google hirdetések kikapcsolására szolgáló oldalon tilthatják le a Google cookie-jait. (Azt is jelezheti a Felhasználók számára, hogy a Network Network Advertising Initiative leiratkozási oldalán a külső szolgáltatók cookie-jait is letilthatják.) A cookie-k elhelyezése nem okoz kárt a Felhasználó számítógépében és nem tartalmaz vírust. A cookie-k a Felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak.Alkalmazott cookie-k:- Analitika, követés cookie- Webhelyen keresztüli követés- Bejelentkezési, felhasználó azonosító session cookieA legtöbb böngésző menüsorában található „Segítség” funkció tájékoztatást nyújt arra vonatkozóan, hogy a böngészőben- hogyan lehet letiltani a cookie-kat,- hogyan fogadjon el új cookie-kat, vagy- hogyan adjon utasítást böngészőjének arra, hogy új cookie-t állítson be, vagy- hogyan kapcsoljon ki egyéb cookie-kat.

Megrendelés adatai

A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Emobi Online Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@tokbolt.hu e-mail címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

Jogorvoslattal élhet

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.

cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

Telefon: +36 (1) 391-1400

Fax: +36 (1) 391-1410

URL: http://naih.hu

Összefoglaló - Mit tegyek ha valami problémám van a csomaggal?

Törött - szállítási sérült csomag:

Ha már a legkisebb külsérelmi sérülést is lát a csomagon, akkor ne vegye át. Amennyiben átveszi a csomagot, abban az esetben azonnal bontsa ki és ellenőrizze annak tartalmát. Ha törést, szállítási sérülést észlel, azonnal hívja a szállító céget és vetessen fel jegyzőkönyvet a sérülésről. A sérülés okozta károk a szállítást végző cég hatáskörébe tartoznak, a keletkezett kárt Önnek fogják megfizetni. Ebben az esetben kérje a szállítási költség megtérítését is (akkor is ha mi ingyenesen 0 Ft-ért szállítottunk) hiszen Önnek újból le kell tőlünk rendelnie a termékeket. Későbbi bejelentéssel sem mi, sem a szállítást végző cég nem tud érdemben foglalkozni, hisz Ön átvételkor aláírásával igazolja, hogy sértetlen csomagot vett át.

Téves teljesítés:

Amennyiben nem azt (azokat) a termékeket kapja meg a csomagban amelyeket megrendelt, úgy email-ben vagy telefonon értesítsen minket.

Szavatosság

Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Az Ügyfél - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha azindokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló - választása szerint - az előző pontokban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagya hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Emobi Online Kft. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.